Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku – Michaela Hortová
Michaela Hortová
Bachelor's thesis
Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku
Prematurely born twins and their development at a school age
Abstract:
Bakalářská práce řeší problematiku předčasně narozených dvojčat a jejich vývoj ve školním věku. S jakými zdravotními poruchami či postiženími se samotné děti z dvojčat potýkají, jak probíhá jejich vývoj ve školním věku v rodinném prostředí i školním prostředí, jaké se nabízejí možnosti poradenství pro tyto děti a rodiny. Teoretická část práce je věnována obecně dvojčatům, rizikům spojeným s vícečetnou …moreAbstract:
My thesis deals with prematurely born twins and their development during school age. Further on, it concentrates on health disorders or disabilities the childern from the twins themselves have to face, on their development during school age at home and at school and on possibilities as concerns counselling for these children and their families. The theoretical part of my work is dedicated to twins …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Accessible from:: 28. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hortová, Michaela. Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv předčasného porodu a ztížené poporodní adaptace na poruchy učení u dětí
Ivona Pešová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení při profesním poradenství
Ivana KAČMARČÍKOVÁ