Strategie rozvoje střední školy – Ing. Tomáš KUČERA
Ing. Tomáš KUČERA
Bakalářská práce
Strategie rozvoje střední školy
THE STRATEGY OF SECONDARY SCHOOL DEVELOPMENT
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou strategie rozvoje střední školy. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jde o část popisující obecná východiska pro zpracování strategie střední školy a část aplikační, která pojednává o strategii rozvoje konkrétní střední školy. V části popisující obecná východiska pro stanovení strategie střední školy je charakterizován profil absolventa a tomu přizpůsobený vzdělávací …víceAbstract:
This bachelor work considers with questions of progress of secondary school, especially its strategy. This work consists of 2 main parts. The first part describes general bases for setting of the secondary school strategy. The second part of this work is the application part which means the strategy project of development of the concrete secondary school. Characteristics of graduate profile with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Zdeněk Kolář, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČERA, Tomáš. Strategie rozvoje střední školy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Školní vzdělávací program - obor Kosmetička
Lenka Vonderková -
Školní Vzdělávací program pro obor vzdělávání Hotelnictví, předmět praktického vyučování Učební praxe
Kateřina Fraitová -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Kateřina Suchá -
Specifika vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na střední škole
Monika Žurková -
Výukové strategie k předmětu Ošetřovatelství založené na důkazech - přehledová studie
Jarmila JANIŠOVÁ -
Analýza přínosu koncepce Smart City pro kvalitu života občanů
Patrik Sterčo -
Kvalita 4.0 ve vazbě na kvalifikaci pracovníků podílejících se na zabezpečování kvality
Marek Janoš