Josef LECH

Bakalářská práce

Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu

The change of the way of communication and the sales strategy after the integration of Czech Telecom and Eurotel
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je proces integrace společností Českého Telecomu a Eurotelu a nástup nové značky O2 na český trh. Práce se zaměřuje na změny v oblasti prodeje, komunikace a snaží se odpovědět na otázku, zdali přinesla integrace užitky pro spotřebitele, novinky v oblasti v telekomunikacích, marketingu a prodeje.
Abstract:
The thesis of bachelor is the process of integration of Czech Telecom and Eurotel, and the emergence of the new O2 brand on the Czech market. The work focuses on changes in sales, communication and seeks to answer the question whether integration has brought benefits for consumers, innovations in the field of telecommunications, marketing and sales.
 

Klíčová slova

mobilní služby

Klíčová slova

telekomunikace

Klíčová slova

integrace

Klíčová slova

rebranding

Klíčová slova

strategie

Klíčová slova

fixní služby

Klíčová slova

komunikace

Klíčová slova

prodej

Klíčová slova

marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management