Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu – Josef LECH
Josef LECH
Bakalářská práce
Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu
The change of the way of communication and the sales strategy after the integration of Czech Telecom and Eurotel
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je proces integrace společností Českého Telecomu a Eurotelu a nástup nové značky O2 na český trh. Práce se zaměřuje na změny v oblasti prodeje, komunikace a snaží se odpovědět na otázku, zdali přinesla integrace užitky pro spotřebitele, novinky v oblasti v telekomunikacích, marketingu a prodeje.Abstract:
The thesis of bachelor is the process of integration of Czech Telecom and Eurotel, and the emergence of the new O2 brand on the Czech market. The work focuses on changes in sales, communication and seeks to answer the question whether integration has brought benefits for consumers, innovations in the field of telecommunications, marketing and sales.Klíčová slova
mobilní službyKlíčová slova
telekomunikaceKlíčová slova
integraceKlíčová slova
rebrandingKlíčová slova
strategieKlíčová slova
fixní službyKlíčová slova
komunikaceKlíčová slova
prodejKlíčová slova
marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LECH, Josef. \textit{Změna způsobu komunikace a prodeje po integraci Českého Telecomu a Eurotelu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5e34p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Telekomunikační služby nabízené mobilními operátory pro nefiremní klientelu
Michaela Šmídová -
Perspektivní služby v oblasti mobilních komunikací
Tomáš Plavec -
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
Kateryna Pasiukova -
Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci
Nikola Barchánková -
Rebranding hokejového klubu
David Jahoda -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska -
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Polina Pavlishyna -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša