Polina Pavlishyna

Diplomová práce

Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program

Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Anotace:
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe different dimensions and elements of marketing strategy of a company and present different steps companies are recommended to take during planning and preparing a marketing strategy. The practical part describes the analysis of the Volkswagen AG program for used cars Das WeltAuto. The analysis focuses on the international marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46761

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities