Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu. – Jan Sýkora
Jan Sýkora
Bakalářská práce
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Marketing strategies for “health and fitness“ companies focused on the sale of supplementation products operating on the Czech market.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi marketingovými strategiemi a společnostmi pro zdraví a fitness, kde se prodávají suplementační produkty. Teoretická část podává přehled trhu suplementačních produktů v České republice a marketingu ve fitness odvětvích. Praktická část poskytuje vyhodnocení týkajícího se propagování sortimentu suplementů prostřednictvím dotazníku.Abstract:
The bachelor’s thesses examines the relationship between marketing strategies and fitness and health companies with supplementation products. The theoretical part gives an overview of supplement products market in the Czech republic as well as marketing in fitness industries. The practical part provides the evaluation regarding the promotion of the range of supplements through a questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKORA, Jan. \textit{Marketingové strategie pro “zdraví a~fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5h40c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Odmítání očkování jako aktuální hrozba pro veřejné zdraví
Monika Šenková -
Algoritmus pro výběr akciových titulů pro dlouhodobé investování
Jiří Sulek -
Stáje pro koně a chov koní
Miroslav Růžička -
Rating podniku a jeho význam pro zlepšení finanční výkonnosti
Dominik Sixta -
Vyhodnocení finančního zdraví a jeho význam pro řízení podniku
Marcela Fidlerová -
Vyhodnocení finančního zdraví a jeho význam pro řízení podniku
Daria Starova -
Potravinové doplňky a jejich význam a využití u sportovců se zaměřením na fitness a kutluristiku a u běžné populace
Veronika Kossková -
Studie proveditelnosti otevření nového
Jana Flachsová
Název
Vložil
Vloženo
Práva