Bc. Alžběta Novotná

Bakalářská práce

Nejsou Mojsejovi jako Mojsejovci (2005). Simultánní vývoj reality show a celebritní kultury na Slovensku.

Mojsejovi are not the same as Mojsejovci (2005). Parallels between development of a reality show format and celebrity culture in Slovakia.
Anotace:
Analýza slovenského televizního trhu a jeho vlastních mediálních produktů je akademicky poměrně zanedbaná. Cílem této práce je prozkoumat originální slovenský celebreality fenomén Mojsejových. Jejich hybridní reality show Mojsejovci (2005) zaznamenala jeden z dosud nejvyšších podílů na trhu. Je unikátní také epizodní strukturou a specifickou směsí formátů. Tato práce zkoumá vnější podmínky produkce …více
Abstract:
The analysis of the Slovak television market and its original media products is relatively neglected in academic research. The aim of this study is to explore the unique Slovak celebrity phenomenon of the Mojsej couple. Their hybrid reality show, "Mojsejovci" (2005), achieved one of the highest market shares to date. It is characterized by its episodic structure and a distinctive blend of formats. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Šárka Jelínek Gmiterková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Lengálová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta