Analýza a strategie firmy Beznoska s.r.o. na domácím a zahraničních trzích – Dan Mokáň
Dan Mokáň
Diplomová práce
Analýza a strategie firmy Beznoska s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
Analysis and strategy of Beznoska s.r.o. on the domestic and foreign markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou firmy Beznoska s.r.o. na domácím a zahraničních trzích. Popisuje činnost a strategii firmy, která se zabývá výrobou ortopedických implantátů a nástrojů v oblasti ortopedie. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na analýzu domácího trhu, tedy Českou republiku. Ze zahraničních trhů analyzuje zejména Ukrajinu. Následně pomocí komparace a analýzy mezi vybranými zeměmi …víceAbstract:
The thesis analyses the company Beznoska s.r.o. on the domestic and foreign markets. It describes the activities and strategy of the company, which is engaged in the production of orthopaedic implants and implants in the field of orthopaedics. The second part of the thesis focuses on the analysis of the domestic market, i.e. the Czech Republic. It analyses particularly Ukraine from the foreign markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: František Rod
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná