Šárka NOSKOVÁ

Bakalářská práce

Der frühe Spracherwerb in klassischen und waldorfer Kindergärten und Grundschulen

Language development regarding comparison of differences between classic and waldorf nursery and primary schools
Abstract:
This thesis is focused on partial outline of differences between a waldorf and a classic schools. The aim of the bachelor thesis is the comparison of nursery and primary classic and waldorf schools from the point of view of acquiring of mother tongue and foreign language. Another aim is deeper understanding of the nature of waldorf pedagogy and to acquaint with its origin, principles and aiming.
Abstract:
Tato práce je zaměřená na částečné nastínění rozdílů mezi waldorfskou a klasickou školou. Cílem bakalářské práce je porovnání mateřských a základních klasických a waldorfských škol z pohledu přístupu osvojování mateřského a cizího jazyka. Dalším cílem je hlouběji pochopit podstatu waldorfské pedagogiky, seznámit se s jejími kořeny, principy a směřováním.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOSKOVÁ, Šárka. Der frühe Spracherwerb in klassischen und waldorfer Kindergärten und Grundschulen. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina