Der frühe Spracherwerb in klassischen und waldorfer Kindergärten und Grundschulen – Šárka NOSKOVÁ
Šárka NOSKOVÁ
Bakalářská práce
Der frühe Spracherwerb in klassischen und waldorfer Kindergärten und Grundschulen
Language development regarding comparison of differences between classic and waldorf nursery and primary schools
Abstract:
This thesis is focused on partial outline of differences between a waldorf and a classic schools. The aim of the bachelor thesis is the comparison of nursery and primary classic and waldorf schools from the point of view of acquiring of mother tongue and foreign language. Another aim is deeper understanding of the nature of waldorf pedagogy and to acquaint with its origin, principles and aiming.Abstract:
Tato práce je zaměřená na částečné nastínění rozdílů mezi waldorfskou a klasickou školou. Cílem bakalářské práce je porovnání mateřských a základních klasických a waldorfských škol z pohledu přístupu osvojování mateřského a cizího jazyka. Dalším cílem je hlouběji pochopit podstatu waldorfské pedagogiky, seznámit se s jejími kořeny, principy a směřováním.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOSKOVÁ, Šárka. Der frühe Spracherwerb in klassischen und waldorfer Kindergärten und Grundschulen. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková -
Waldorfská pedagogika realizovaná v současné mateřské škole
Eva TEICHMANOVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání jako jedna z možností volby pro dítě
Lucie MALÁ