Volnočasové aktivity jako prevence rizika poruchy chování u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Leoš Malec
Bc. Leoš Malec
Bachelor's thesis
Volnočasové aktivity jako prevence rizika poruchy chování u žáků s lehkým mentálním postižením
Freetime activities as the prevention in risk of BD child development
Abstract:
Moje práce se věnuje vhodnému využití volného času v prostředí ZŠ praktické a speciální. V kvalitativním výzkumu je sledován volnočasový projekt a jeho vliv na rozvoj sledovaných žáků.Abstract:
My project is devotion appropriately using free time in surroundings elementary school for children with special needs. In qualitative research I looked on project of free time and his effect for progress kipping track of pupils.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gw9ie/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALEC, Leoš. \textit{Volnočasové aktivity jako prevence rizika poruchy chování u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/o5zrmb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a zaměstnávání osob se zdravotním postižením a specifickými potřebami v oblasti vzdělávání
Karolína Tomanová -
Aspekty současného vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v základních školách speciálních
Eva PARMOVÁ -
Možnosti vzdělávání a pracovní uplatnění dospělých osob se zdravotním postižením na Sedlčansku
Eva Čandová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková