Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen – Taťána KOLONIČNÁ
Taťána KOLONIČNÁ
Bachelor's thesis
Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen
Selected psychological perception connections of women attractiveness
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sebepojetí a možném vlivu médií na body image žen. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře se základním vymezením pojmu body image, sebepojetí a vlivem, který na něj mohou mít média, což dokazují i zmíněné studie. Náš zájem se v této souvislosti zaměřil také na sociální sítě, především Instagram. Zabývali jsme se rovněž vývojem ideálu ženského těla, který je proměnlivý …moreAbstract:
The thesis is focused on global self-concept and potential media effect on the concept of women body image. The aim of theoretical part is to introduce the basic definition of the concept of body image, global self-concept and the media influence on body image, which is proved by applied researches. The focus of this thesis is also a study of social network, primarily Instagram. The study is concerned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLONIČNÁ, Taťána. Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
BODY IMAGE JAKO ASPEKT SEBEPOJETÍ ČLOVĚKA
Karolína KARÁSKOVÁ -
Sebepercepce a body image u mužů 20 - 40 let ve sportu
Barbora Břenková -
Body image na středních školách
William Machara -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Instagram jako diktátor krásy
Markéta Huťková