Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image – Kateřina Šmukařová
Kateřina Šmukařová
Master's thesis
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Anotácia:
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)
Pavel Stibořík -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová