Kateřina Šmukařová

Diplomová práce

Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image

Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Anotace:
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5579