The Educational Framework and Multicultural Education for Basic Schools – Bc. Eva Forejtková
Bc. Eva Forejtková
Diplomová práce
The Educational Framework and Multicultural Education for Basic Schools
The Educational Framework and Multicultural Education for Basic Schools
Abstract:
This paper includes the description and systematization of documents and topics connected with newly established Educational Framework. Multicultural education, its aspects and realization within Czech schools, is introduced as one of the cross sectional themes. In the second part, there is a description of actual basic school in terms of its School Educational Program and multicultural education. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jb43q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Janík, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Development of key competencies using simulations
Zuzana Štrochová -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
David Karlík