Mgr. Jiří Trávniček

Diplomová práce

Omezení reklamy v ČR ve světle ústavních hodnot

Limitation of Advertising in the Light of Constitutional Values
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaobírá reklamou a její regulací z netradičního pohledu, a to především z pohledu ústavního. Tuto problematiku je ovšem třeba nejprve uvést a proto je prvotně uvedena legální i obecná definice reklamy, která je i z důvodu její interpretační složitosti potřebná. Následně jsou stručně představeny předpisy veřejného i soukromého práva a jejich promítnutí do oblasti reklamy …více
Abstract:
This dissertation aims to look at advertising and its regulation from a non-traditional perspective, especially in term of the Constitution. This issue should be introduced in light of advertisment so, first of all, its legal and general definition are mentioned which are also needed due to the complexity of the interpretation. Afterwards, the public and private rights and their reflection in field …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 1. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Kateřina Šimáčková, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Mgr. Pavel Molek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta