Omezení reklamy v ČR ve světle ústavních hodnot – Mgr. Jiří Trávniček
Mgr. Jiří Trávniček
Diplomová práce
Omezení reklamy v ČR ve světle ústavních hodnot
Limitation of Advertising in the Light of Constitutional Values
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaobírá reklamou a její regulací z netradičního pohledu, a to především z pohledu ústavního. Tuto problematiku je ovšem třeba nejprve uvést a proto je prvotně uvedena legální i obecná definice reklamy, která je i z důvodu její interpretační složitosti potřebná. Následně jsou stručně představeny předpisy veřejného i soukromého práva a jejich promítnutí do oblasti reklamy …víceAbstract:
This dissertation aims to look at advertising and its regulation from a non-traditional perspective, especially in term of the Constitution. This issue should be introduced in light of advertisment so, first of all, its legal and general definition are mentioned which are also needed due to the complexity of the interpretation. Afterwards, the public and private rights and their reflection in field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixwgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 1. 2011
- Vedoucí: JUDr. Kateřina Šimáčková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Mgr. Pavel Molek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Smlouvy o ochraně základních práv a svobod a jejich aplikace národními soudy v oblasti ochrany duševního vlastnictví
Pavlína Navrátilová -
Práva a povinnosti žáků a studentů a zákonných zástupců nezletilých žáků
Jan HOLAS -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Denisa Bočková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice
Michaela Kitová -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Regulace reklamy
Jan Mandzák