Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí – Michaela Worbisová
Michaela Worbisová
Diplomová práce
Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí
Analyzing the biscuits market at in-store area
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo udělat analýzu trhu sušenek v in-store prostředí a dát společnosti Kraft Foods doporučení, jak se v tomto media typu prezentovat do budoucna. Práce sestává z teoreticko-metodologické a praktické části. V teoreticko-metodologické jsou charakterizovány pojmy spojené s trhem, analýzou trhu, nákupním rozhodováním - jeho druhy, procesem a faktory, které jej ovlivňují. V této části …víceAbstract:
The main aims of this diploma thesis were to analyze the biscuits market at in-store area and to give some recommendations to Kraft Foods company, how to communicate in this media type in future. The diploma thesis consists of theoretical and methodological part and practical part. In the theoretical and methodological part, there are described terms related to the market, analysis of the market, customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency
Marek Bartoš -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Michal Jánošík -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Lenka MACKOVÁ -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Erik Dudek -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků
Michaela Pouzarová