Michaela Worbisová

Diplomová práce

Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí

Analyzing the biscuits market at in-store area
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo udělat analýzu trhu sušenek v in-store prostředí a dát společnosti Kraft Foods doporučení, jak se v tomto media typu prezentovat do budoucna. Práce sestává z teoreticko-metodologické a praktické části. V teoreticko-metodologické jsou charakterizovány pojmy spojené s trhem, analýzou trhu, nákupním rozhodováním - jeho druhy, procesem a faktory, které jej ovlivňují. V této části …více
Abstract:
The main aims of this diploma thesis were to analyze the biscuits market at in-store area and to give some recommendations to Kraft Foods company, how to communicate in this media type in future. The diploma thesis consists of theoretical and methodological part and practical part. In the theoretical and methodological part, there are described terms related to the market, analysis of the market, customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34878