Barbora Doležalová
Diplomová práce
Segmentace trhu bio potravin
Segmentation of the organic food market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je segmentace trhu bio potravin v České republice na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli potravin v kvalitě bio a zjistit, kdo je typickým spotřebitelem bio potravin. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, metodologickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces, metody a přístupy segmentace trhu, základní pojmy a legislativa k …víceAbstract:
The goal of this masters thesis is focused on segmentation of the organic food market in the Czech Republic based on analysis of similarities or differences among consumers in Czech organic food market and also find out who is a typical organic food consumer. The thesis is divided into three parts, the theoretical, the methodological and the practical part. Process of the market segmentation, methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53196
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Renata Ježková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53196
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová -
Comparison of Czech and French Organic Agri-Food Sector
Helena Šrámková -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Consumers' values and motives driving organic food consumption
Lucie Kunová -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová