Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích – Yuliia Tyshchenko
Yuliia Tyshchenko
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Factors influencing the customer decision-making process: buying on the Internet in selected countries
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá zkoumáním rozhodovacího procesu zákazníků při nákupu vybraného zboží na internetu. Výzkum se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících chování zákazníků online obchodů a také zkoumaní podílů online nákupu z celkového množství objednávek určitých kategorií zboží na Ukrajině a v České republice. V teoretické části budou popsány faktory ovlivňující chovaní zákazníků, rozhodovací …víceAbstract:
My bachelor thesis studies the customer decision-making process when buying selected goods on the Internet. The research focuses on identifying factors influencing the behaviour of online shoppers, as well as examining online purchase shares from the total number of orders for certain categories of goods in Ukraine and the Czech Republic. The theoretical part will describe factors influencing customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Hodnocení faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele
Iryna Bertash -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová