Využití tiché knihy pro rozvoj předmatematických představ – Bc. Kateřina Břízová
Bc. Kateřina Břízová
Bakalářská práce
Využití tiché knihy pro rozvoj předmatematických představ
The usage of the quietbook for develepment of premathematic ideas
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyzdvihnout potenciál tichých knih (quiet books) a ukázat, jak mohou pomoci k rozvíjení matematických představ v mateřské škole. Teoretická část se zabývá především vývojem dítěte v předškolním věku, charakteristikou předmatematických představ a také čtenářské pregramotnosti. Následuje popis mnou zhotovených knih včetně soupisu schopností, které při práci s knihami jsou rozvíjeny …víceAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to emphasize the potential of quiet books and to show, how they can help develop mathematical literacy at kindergarten. The theoretical part deals especially with the child development at pre-school age, the characteristic of pre-mathematical literacy, and also with reading pre-literacy. It is followed by a description of my own books created for this purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sd8dg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Digitální pregramotnost
Barbora Kutnarová -
Tichá kniha - využití arteterapie u dětí na prvním stupni ZŠ (zvláště u dětí, které mají problémy s komunikací)
Ludmila KRUPČÍKOVÁ -
Ilustrovaná kniha pro děti
Tereza PCHALKOVÁ