E-learningové lekce na téma WooCommerce – Jarmila Kollová
Jarmila Kollová
Bakalářská práce
E-learningové lekce na téma WooCommerce
E-learning lessons on WooCommerce
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti a využití WordPressu a jemu příslušné pluginy. V teoretické části je popsán popis pluginů, jejich využití, základní informace, význam e-commerce a rozbor použitých technologií. Dále je popsáno porovnání WordPressu s e-shopem, který je kompletně vytvořen z šablony od poskytovatele Shoptet.cz. Praktická část zahrnuje vytvořený kurz o několika lekcích, které se …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the possibilities and use of WordPress and its relevant plugins. The theoretical part describes the description of plugins, their use, basic information, the importance of e-commerce and analysis of technologies used in thesis. The comparison of WordPress with the e-shop, which is completely created from a template from the provider Shoptet.cz, is also described. The …víceKlíčová slova
WordPress WooCommerce e-commerce internetový obchod e-marketing e-shop HTML SQL tutoriál.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Navrátil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kollová, Jarmila. E-learningové lekce na téma WooCommerce. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
Martin ŠOULA -
E-marketing internetového obchodu 365darku.cz
Lenka FUSKOVÁ -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
Jakub Novák -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
Zuzana Zemanová -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Jan Kmínek -
Návrh a realizace donáškového systému pomocí WooCommerce
Tung Nguyen Thanh