Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu – Bc. Barbora Nová
Bc. Barbora Nová
Master's thesis
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
Preparation and Realization of a Project Regarding a Set of Advertising Photography for a Chosen Product
Abstract:
Předmětem diplomové práce je snaha o ucelené pojetí reklamní fotografie jako specifického vizuálního komunikátu se širokým uplatněním v marketingové komunikaci a návazný projekt zaměřený na produkci samotné reklamní fotografie. Část teoreticko-metodologická se zabývá reklamní fotografií a jednotlivými způsoby jejího využití v marketingové komunikaci. Jsou definovány modifikace reklamní fotografie, …moreAbstract:
The subject of this thesis is the pursuit of a comprehensive approach to advertising photography as a specific visual communication with a wide application in marketing communication and a follow-up project focused on production of the advertising photography. The theoretical and methodological part deals with advertising photography and it’s particular ways of use in marketing communications. There …moreKeywords
fotografie vizuální sdělení fotobanka reklamní fotografie redakční fotografie komerční fotografie cena produkt distribuce promotion reklama fotografická produkce Photography Visual Communication Photostock Advertising Photography Editorial Photography Commercial Photography Price Product Distribution Advertising Photography Production
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pd9hw/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
On the meaning of cigarette smoking in fashion photography
Hanlu Gong -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
1. Teoretická část:\nl{}Jídlo ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Booklet\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Melodie
Lucie Schubertová -
Estetika amatérské fotografie, autenticita, současná módní fotografie
Nikolaj Treťjačenko -
Současná česká komerční fotografie
Tomáš Třeštík