Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu – Bc. Barbora Nová
Bc. Barbora Nová
Diplomová práce
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
Preparation and Realization of a Project Regarding a Set of Advertising Photography for a Chosen Product
Anotace:
Předmětem diplomové práce je snaha o ucelené pojetí reklamní fotografie jako specifického vizuálního komunikátu se širokým uplatněním v marketingové komunikaci a návazný projekt zaměřený na produkci samotné reklamní fotografie. Část teoreticko-metodologická se zabývá reklamní fotografií a jednotlivými způsoby jejího využití v marketingové komunikaci. Jsou definovány modifikace reklamní fotografie, …víceAbstract:
The subject of this thesis is the pursuit of a comprehensive approach to advertising photography as a specific visual communication with a wide application in marketing communication and a follow-up project focused on production of the advertising photography. The theoretical and methodological part deals with advertising photography and it’s particular ways of use in marketing communications. There …víceKlíčová slova
fotografie vizuální sdělení fotobanka reklamní fotografie redakční fotografie komerční fotografie cena produkt distribuce promotion reklama fotografická produkce Photography Visual Communication Photostock Advertising Photography Editorial Photography Commercial Photography Price Product Distribution Advertising Photography Production
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pd9hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
On the meaning of cigarette smoking in fashion photography
Hanlu Gong -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
1. Teoretická část:\nl{}Jídlo ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Booklet\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Melodie
Lucie Schubertová -
Estetika amatérské fotografie, autenticita, současná módní fotografie
Nikolaj Treťjačenko -
Současná česká komerční fotografie
Tomáš Třeštík