Vliv Jednotné zahraniční sítě na vstup a působení českých firem na zahraničních trzích – Kateřina Králová
Kateřina Králová
Diplomová práce
Vliv Jednotné zahraniční sítě na vstup a působení českých firem na zahraničních trzích
The impact of unified foreign network on the entry and being of Czech enterprises in the foreign markets
Anotace:
Ekonomická diplomacie je prostředkem státu k prosazování ekonomických zájmů v zahraničí, a tím podporovat hospodářský růst země. Jedním z nástrojů ekonomické diplomacie je podpora exportu prováděná subjekty jednotné zahraniční sítě (zastupitelské úřady a zahraniční kanceláře CzechTrade). Cílem práce je zhodnocení současných možností malých a středních podniků při vstupu na zahraniční trhy a následné …víceAbstract:
The economic diplomacy is one the mean that the state has got to promote its interests abroad, and thereby also support the economic growth. The export support is a tool of unified foreign network (embassies and foreign offices of CzechTrade) to execute economic diplomacy. The main goal of the thesis is an evaluation the current potions of small and medium-sized enterprises in entering the foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Jana Peterková
- Oponent: Jana Stehlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
PROJECT OF ENGAGING SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR INCREASING YOUTH EMPLOYMENT IN SMALL AND MIDDLE ENTERPRISES IN SPAIN
Idoia Hidalgo Monreal -
Ochrana a bezpečnost sítě a návrh sítě a jejího zabezpečení pro malý subjekt
Petr Štuler -
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Pavel Mašek -
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Richard Fajtl -
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.
Petra KOUDELKOVÁ -
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Tereza MRÁČKOVÁ -
Ekonomické a právní aspekty podniku se zvláštním zřetelem na malé a střední podniky
Irena KROFTOVÁ