Bc. Jana Kristiánová

Master's thesis

Experimentální využití prvků dialogické výuky v geografickém gymnaziálním vzdělávání (na příkladu Blízkého východu)

Experimenting with dialogic teaching in secondary geographical education (an example of Middle East)
Anotácia:
V této diplomové práci se věnuji analýze rozhovorů s učiteli geografie za účelem zjištění typických rysů imaginativních geografií Blízkého východu vytvářených ve výuce geografie na středních školách. Součástí je i návrh konkrétních vyučovacích metod oslabujících zjednodušující stereotypy a posilujících zapojení žáků do procesu vytváření obrazu Blízkého východu.
Abstract:
This diploma thesis analyzes interviews with teachers of geography, attempting to determine the typical characteristics of imaginative geographies of the Middle East that are created in geography lessons at secondary schools. It also includes a proposal of specific teaching methods that weaken the simplistic stereotypes and strengthen the involvement of students in the process of creating an image …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
  • Vedúci: RNDr. Petr Daněk, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Alena Rýparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masaryk University

Faculty of Science

Master programme / odbor:
Mathematics / Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography

Práce na příbuzné téma