Analýza využití cloud computingu ve firemním prostředí – Ing. Tomáš Svoboda
Ing. Tomáš Svoboda
Master's thesis
Analýza využití cloud computingu ve firemním prostředí
Cloud computing analysis in a corporate domain
Anotácia:
Cílem práce je realizovat výzkum na využívání cloud computingu firmami a státními organizacemi v ČR a provést analýzu jeho využívání a dopadů na efektivitu organizace. Autor práce představí základní dělení a principy cloud computingu. Provede dotazníkové šetření na jeho využívání v prostředí firem a státních organizací v ČR. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření provede analýzu nasazování cloud …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to realize research about using cloud computing in companies and organizations in the Czech Republic and analyze its use and impact on organizational effectiveness. Author explain basic principles of cloud computing. Author realize questionnaire survey in a corporate domain and government organizations in the Czech Republic. On the basis of a questionnaire survey he …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Josef Horálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svoboda, Tomáš. Analýza využití cloud computingu ve firemním prostředí. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsMaster programme / odbor:
Information Technology / Information Technology
Práce na příbuzné téma
-
Cloud Computing v organizaci
Tomáš Dostálek -
Využití Cloud computingu pro neziskové organizace
Filip Kocián -
Cloud computing – Trendy
Miroslav Ludvík -
Cloud Computing ve světě a v ČR
Pavel Švarc -
Družstvo, sociální podnik, či něco víc? Případová studie kavárny Tři ocásci
Ondřej Konvičný -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Martina Vatrtová -
Marketingový výzkum pro vybraný průmyslový podnik
Dominika Vašnovská