Analýza nákupního chování Generace Y – Klára Dvořáková
Klára Dvořáková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování Generace Y
Shopping Behaviour Analysis of Millennials
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním Generace Y. Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat specifika a preference Generace Y při nákupu drogistického zboží na českém trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, modelů spotřebního chování a kupního rozhodovacího procesu. Praktická část je založena na elektronickém dotazování. Výsledky výzkumu určují obecná …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the shopping behaviour of Milleannials. The aim of this work is to identify and describe the specifics and preferences of Millennials on the drugstore market on the Czech market. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, models of the consumer behavior and decision-making process. The practical part is based on the electronic questioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112858
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
Luara Khaburdzaniya -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Tereza Pecáková -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová