Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko – Bc. Kristýna Václavíková
Bc. Kristýna Václavíková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko
The Analysis of Visitor Satisfaction in the Tourism Area of Opavian Silesia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení služeb a vybavenosti restauračních zařízení, které jsou vhodné pro vybrané kategorie potencionálních návštěvníků. Teoretická část je zaměřená na stravovací služby a jejich kvalitu. K zjištění potřebných informací byl realizován terénní průzkum. Na základě tohoto průzkumu je v poslední části vytvořen návrh propagačního katalogu a koncept k získání certifikace „Cyklisté …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate services and facilities of restaurant facilities that are suitable for selected categories of potential visitors. The theoretical part is focused on dietary services and their quality. A field survey was conducted to determine the necessary information. On the basis of this survey was created a proposal of a promotional catalogue and a concept for obtaining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tyrnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavlína Sonnková
- Oponent: doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁCLAVÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/o7rmiz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Řízení znalostí v podmínkách globálně outsourcovaných služeb Service Desku
Jan Halamíček -
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
Petr Gregor