Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na 1. pololetí 8. ročníku ZŠ – Bc. Adéla Matoušková
Bc. Adéla Matoušková
Diplomová práce
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na 1. pololetí 8. ročníku ZŠ
Professional portfolio of beginner chemistry teacher focusing on the first half of the 8th year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu profesního portfolia učitele chemie na ZŠ pro 1. pololetí 8. ročníku ZŠ. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Zabývá se vymezením pojmu portfolio, klade důraz na pojem profesní portfolio, na přípravu vyučovací hodiny a objasňuje roli GDPR ve školství. Praktická část obsahuje vytvořené profesní portfolio učitele chemie (autorky diplomové práce) pro daný …víceAbstract:
The master thesis focuses on creating the professional portfolio of beginner chemistry teacher for the first half of the 8th year of elementary school. The theoretical part is divided into three chapters and deals with the definition of portfolio with the accent on the professional portfolio, the preparations for the lessons and it clarifies the importance of GDPR in the Czech educational system. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lz8xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv evaluace na profesní rozvoj učitelek mateřských škol
Magdaléna Vígh -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Soulsborne Styled Gamification as a Motivating Tool in L2 Teaching
Karel Kunčar -
Portfolios as a self-assessment tool in the EFL class in lower secondary schools
Petra Dvořáková -
Fantasy Films as a Potential Teaching Tool in Secondary School English Classes.
Šárka Šmídová -
Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes
Kateřina Joklová -
Video-conference platforms as a tool for online teaching at lower secondary school
Petra CIHLÁŘOVÁ