Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele – Bc. Jennifer Štrauchová
Bc. Jennifer Štrauchová
Bakalářská práce
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Brand marketing and its influence on consumer decision making
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out what is the influence of brand marketing on the decision making of customers in the field of clothing, electronics and retail chains. The theoretical part deals with the main concepts related to marketing. It defines basic terms such as marketing and its history, explains brand marketing. Furthermore, it tries to explain the essence of the brand and its …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aký je vplyv brand marketingu na rozhodovanie zákazníkov v oblasti odevov, elektroniky a obchodných reťazcov. V teoretickej časti sa zaoberá hlavnými pojmami súvisiacimi s marketingom. Definuje základné termíny, ako je marketing a jeho história, vysvetľuje brand marketing. Ďalej sa snaží vysvetliť podstatu značky a jej vnímanie. Na konci teoretickej časti popisuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zfc93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva