Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků – Barbora SEFZIGOVÁ
Barbora SEFZIGOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků
Analysis of artistic expression and emotion, and his ratings among 11-year-old pupils
Abstract:
Předmětem bakalářské práce se stává zopakování experimentální učební úlohy využívané pro longitudinální výzkum výtvarného vyjádření emocí prostřednictvím nefigurativní malby u jedenáctiletých dětí. Cílem práce je zhodnotit kvalitu výtvarného zobrazování žáků a jeho následné porozumění. Výzkum slouží pro pochopení vztahů mezi výtvarnou, vizuální kulturou a procesu učení výtvarné výchovy ve škole.Abstract:
The subject of the thesis becomes a repetition of experimental learning tasks used for longitudinal research of artistic expression of emotions through non-figurative paintings with eleven children. To evaluate the quality of the visual display of the pupils and their subsequent understanding. Research for understanding the relationships between art, culture and visual arts learning in school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEFZIGOVÁ, Barbora. \textit{Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/o7zz89/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEFZIGOVÁ, Barbora. Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education
Theses on a related topic
-
Analýza vztahů výtvarného vyjádření emocí a jeho interpretace u žáků 5. tříd
Aneta ČECHOVÁ -
Analýza žákovských znalostí prostřednictvím výtvarného vyjádření žáků 1. stupně ZŠ
Milena LANGWEILOVÁ -
Analýza žákovských koncepcí vybraného tématu prostřednictvím výtvarného vyjádření žáků 1. stupně ZŠ
Tereza ŠANDOVÁ -
Osobnostní rozvoj prostřednictvím výtvarného vyjádření
Pavlína Drábková -
Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ
Veronika Čermáková -
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
Kateřina ŠTOLOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová