Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků – Barbora SEFZIGOVÁ
Barbora SEFZIGOVÁ
Bakalářská práce
Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků
Analysis of artistic expression and emotion, and his ratings among 11-year-old pupils
Anotace:
Předmětem bakalářské práce se stává zopakování experimentální učební úlohy využívané pro longitudinální výzkum výtvarného vyjádření emocí prostřednictvím nefigurativní malby u jedenáctiletých dětí. Cílem práce je zhodnotit kvalitu výtvarného zobrazování žáků a jeho následné porozumění. Výzkum slouží pro pochopení vztahů mezi výtvarnou, vizuální kulturou a procesu učení výtvarné výchovy ve škole.Abstract:
The subject of the thesis becomes a repetition of experimental learning tasks used for longitudinal research of artistic expression of emotions through non-figurative paintings with eleven children. To evaluate the quality of the visual display of the pupils and their subsequent understanding. Research for understanding the relationships between art, culture and visual arts learning in school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEFZIGOVÁ, Barbora. Analýza výtvarného vyjádření a emocí a jeho hodnocení u 11letých žáků. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahů výtvarného vyjádření emocí a jeho interpretace u žáků 5. tříd
Aneta ČECHOVÁ -
Analýza žákovských znalostí prostřednictvím výtvarného vyjádření žáků 1. stupně ZŠ
Milena LANGWEILOVÁ -
Analýza žákovských koncepcí vybraného tématu prostřednictvím výtvarného vyjádření žáků 1. stupně ZŠ
Tereza ŠANDOVÁ -
Osobnostní rozvoj prostřednictvím výtvarného vyjádření
Pavlína Drábková -
Experimentální metoda v úlohách 2. stupně ZŠ
Veronika Čermáková -
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
Kateřina ŠTOLOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová