Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky – Přemysl Vida
Přemysl Vida
Diplomová práce
Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky
Analysis Project of Snowboard Association 4x4 race for the Czech Cup in freestyle snowboarding for the years 2009-2010 and draft marketing strategy for next year
Anotace:
Cílem práce je analyzovat stávající situaci závodů 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu a navrhnout marketingovou strategii pro další ročníky. První část práce se zabývá syntézou teoretických poznatků. Druhá část je statisticky-analytická, primární a sekundární údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Výsledkem je návrh marketingové strategie vytvořené za účelem zachovaní a zvýšení kvality a úroveň …víceAbstract:
The aim of this study is to analyze the current situation, 4x4 Czech cup races in freestyle snowboarding and propose a marketing strategy for the coming years. The first part deals with the synthesis of theoretical knowledge. The second part is the statistical analysis, with the primary and secondary data are summarized in a SWOT analysis. The result is a design marketing strategy developed to conserve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Lenka Bartková
- Oponent: Jana Hoffmannová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIDA, Přemysl. \textit{Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/o867w1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Analýza fundraisingu vybrané neziskové organizace a návrh fundraisingové strategie
Kateřina VLACHOVÁ -
Možnosti financování sportovního klubu se zaměřením na sponzoring
Marie Staňková -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva