Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10 – Bc. Luboš Tomešek
Bc. Luboš Tomešek
Bachelor's thesis
Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10
Computer support, marketing and promotion of alpha beta gamma radiation detector MX10
Abstract:
Bakalářská práce popisuje návrh postupů a procesů pro jednotlivé druhy vývoje částicové kamery MX-10 od společnosti JABLOTRON ALARMS. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti produktu, zlepšení softwarové funkčnosti uživatelského modulu SimplePreview a také návrh tvorby webové prezentace zaměřené přímo na daný produkt. V první části práce je popsána historie vzniku samotného produktu a jeho specifikace …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the design of procedures and processes for different types of development of MX-10 Particle camera from JABLOTRON ALARM. The aim is to increase the competitiveness of the product, improve a software functionality of the user module SimplePreview and create a website focusing directly on the product. The first part describes the history of the product and its specification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMEŠEK, Luboš. \textit{Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/o8ejmc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomešek, Luboš. Informatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka