Alžběta Vondrová

Bakalářská práce

Prodej zájezdů přes Internet

Selling of Trips on the Internet
Anotace:
V první kapitole práce shrnuje výhody a nevýhody používání Internetu, typického uživatele a druhy nehmotného zboží, které se na Internetu prodává. Druhá kapitola popisuje znaky typické dovolené, způsoby platby, cestovní smlouvu a prodej zájezdů během krize. Ve třetí kapitole jsou uvedeny rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, dále je kapitola věnována jejich zástupcům.
Abstract:
In the first chapter summarizes the work advantages and disadvantages of using the Internet, typical user and types of intangible goods, that are sold on the Internet. The second chapter describes traits of typical holiday, ways of payment, travel contract and selling of trips during the crisis. In the third chapter, differences between travel agencies and their representatives are introduced.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jan Holeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22107