Jana Křístková

Bachelor's thesis

Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná

Political marketing in the municipal elections 2010: The Case study Karvina
Abstract:
Práce zkoumá vliv politického marketingu na volební výsledky komunálních voleb v Karviné v roce 2010. V první části se soustřeďuje na teorii politického marketingu, následuje vymezení komunálních voleb dle zákona a historický přehled volebních výsledků komunálních voleb v Karviné od vzniku samostatné České republiky v závislosti na celostátní politické situaci. Závěrečná kapitola pak již analyzuje …more
Abstract:
The thesis examines the influence of political marketing on the election results of municipal elections in Karvina in 2010. The first part focuses on the theory of political marketing. The next section defines municipal elections according to the law and presents the historic overview of the election results of local elections in Karviná since the foundation of Czech Republic, depending on the national …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: Vladimíra Dvořáková
  • Reader: Petr Vymětal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27886