Bc. Jan Svoboda

Bachelor's thesis

Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku

Segmentation and targeting in direct marketing practice in a particular company
Abstract:
Bakalářské práce se především zabývá navržením takové marketingové strategie, která by přilákala velké množství nových potencionálních zákazníků a současně posílila zájem těch stávajících pomocí segmentace trhu pro firmu Goldfitness, s.r.o.
Abstract:
The thesis is about designing a marketing strategy that would attract a large number of potential customers. At the same time, this strategy is supposed to strengthen the interest of current clients due to the segmentation of the market for Goldfitness Ltd.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication