Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku – Bc. Jan Svoboda
Bc. Jan Svoboda
Bakalářská práce
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Segmentation and targeting in direct marketing practice in a particular company
Anotace:
Bakalářské práce se především zabývá navržením takové marketingové strategie, která by přilákala velké množství nových potencionálních zákazníků a současně posílila zájem těch stávajících pomocí segmentace trhu pro firmu Goldfitness, s.r.o.Abstract:
The thesis is about designing a marketing strategy that would attract a large number of potential customers. At the same time, this strategy is supposed to strengthen the interest of current clients due to the segmentation of the market for Goldfitness Ltd.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y8ft6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová