Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku – Bc. Jan Svoboda
Bc. Jan Svoboda
Bachelor's thesis
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Segmentation and targeting in direct marketing practice in a particular company
Abstract:
Bakalářské práce se především zabývá navržením takové marketingové strategie, která by přilákala velké množství nových potencionálních zákazníků a současně posílila zájem těch stávajících pomocí segmentace trhu pro firmu Goldfitness, s.r.o.Abstract:
The thesis is about designing a marketing strategy that would attract a large number of potential customers. At the same time, this strategy is supposed to strengthen the interest of current clients due to the segmentation of the market for Goldfitness Ltd.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y8ft6/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko