Marina Toniaeva
Bachelor's thesis
Business plan - bakery in Moscow
Podnikatelský plán - pekárna v Moskvě
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro pekárnu „Malvina“, která vyrábí tradiční výrobky s jedinečnými recepty. Účelem je podat podrobný popis podnikání a vyhodnotit ruský trh, realizovat podnikatelský záměr v reálném životě.Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část popisuje metody a přístupy, které by měly být použity v podnikatelském plánu. Praktická část práce …viacAbstract:
The aim of my Bachelor Thesis is to create a business plan for the bakery “Malvina” in Moscow, which produce traditional products with the unique recipes. The purpose is to give a detailed description of the business and evaluate the Russian market, to implement the business plan in the real life.The thesis is divided into two main parts. The theoretical part describes methods and approaches that should …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Blanka Habrmanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Financial Business Plan
Aigerim Amangeldinova -
Podnikatelský plán pro otevření franšízové pobočky společnosti Partners Financial Services, a. s.
Lucie Bartoňová -
Financial analysis of business plan in the area of gastronomy
David Simbartl -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová