Využití Neuro-vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku – Mgr. Lucie Petríková
Mgr. Lucie Petríková
Bakalářská práce
Využití Neuro-vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku
The use of Neuro-developmental stimulation in the school environment for children of younger school age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou Neuro – vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku.V teoretické části bakalářské práce jsou definovány pojmy mladší školní věk, dále poznávací procesy u dětí této věkové kategorie. Seznamuje také s jednotlivými přetrvávajícími primárními reflexy, jejich vlivem na edukaci. Dále se zaměřuje na samotnou terapii, která inhibuje přetrvávající …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of Neuro – developmental Stimulation in the school environment in children of younger school age.The theoretical part of the bachelor thesis defines the concepts of younger school age, as well as cognitive processes in children of this age category. It also introduces the different persistent primary reflexes, their influence on education. Further, it focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Machová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÍKOVÁ, Lucie. \textit{Využití Neuro-vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/o8tno5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Kateřina ŠTENGLOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ -
Využití Neuro-vývojové stimulace u dítěte mladšího školního věku s vývojovou dyspraxií v ergoterapii
Iva FROŠOVÁ -
Stimulace pozornosti a aktivity při pohádkách v rámci skupinové terapie vývojové dysfázie u dětí předškolního věku
Lenka Kružíková -
Stimulace gramatiky u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Hana Hrabětová -
Využití Neuro-vývojové stimulace u dítěte mladšího školního věku s vývojovou dyspraxií v ergoterapii
Iva FROŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
29. 6. 2024
Kohout, J.
29. 6. 2024