Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar – Bc. Jakub Vreštiak
Bc. Jakub Vreštiak
Bakalářská práce
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Coffee Shop Marketing Mix: A Case Study of EMA Espresso Bar
Abstract:
Vreštiak, Jakub. Coffee Shop Marketing Mix: A Case Study of EMA Espresso Bar [Bachelor´s Dissertation] University College Prague – College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics. Prague: 2024. 45 p. The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of the EMA Espresso bar in Prague. The thesis focuses on four basic components of the marketing …víceAbstract:
Vreštiak, Jakub. Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar. [Bakalářská práce] University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická. Praha: 2024. 45 s. Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať marketingový mix kaviarne EMA Espresso bar v Prahe. Práca sa zameriava na štyri základné zložky marketingového mixu: produkt, cenu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/nwnkm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VREŠTIAK, Jakub. \textit{Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/o98uo6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa