Analýza online marketingovej komunikácie leteckých spoločností – Monika Kollárová
Monika Kollárová
Diplomová práce
Analýza online marketingovej komunikácie leteckých spoločností
Analýza online marketingové komunikace leteckých společností
Anotace:
Práce se zabývá využíváním online marketingu leteckými společnostmi, přičemž důraz klade na sociální média a virální marketingové kampaně. Cílem práce je identifikace předpokladů úspěšné online marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou charakterizovány specifika odvětví letecké dopravy a provedena PEST analýza letecké dopravy. Tato část práce také vymezuje a charakterizuje hlavní formy …víceAbstract:
The thesis deals with the use of online marketing by airlines, while emphasis is placed on social media and viral marketing campaigns. The aim is to identify the requirements for successful online marketing communication. In the theoretical part the specific features of the airline industry are characterized and PEST analysis of the aviation industry is performed. This part of the thesis also defines …víceAbstract:
Práca sa zaoberá využívaním online marketingu leteckými spoločnosťami, pričom dôraz kladie na sociálne médiá a virálne marketingové kampane. Cieľom práce je identifikácia predpokladov úspešnej online marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce sú charakterizované špecifiká odvetvia leteckej dopravy a uskutočnená PEST analýza leteckej dopravy. Táto časť práce tiež vymedzuje a charakterizuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na klasické letecké spoločnosti
Lenka Schmidt Gavorová -
Projekt založenia leteckého dopravcu prevádzkujúceho vybrané letecké práce vo všeobecnom letectve
Radoslav Sandtner -
Vplyv nízkonákladových leteckých spoločností na aktuálny a budúci vývoj leteckej dopravy
Gabriela Köröšiová -
Finančné zdravie vybraných leteckých spoločností
Barbora JURKOVSKÁ -
Vytvorenie návrhu investičnej stratégie na základe porovnania akcií leteckých spoločností.
Marián Sopko -
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Tomáš TOMAN -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing u vybrané společnosti
Veronika Kočová