Bc. Zdeňka Hildová

Master's thesis

Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR

Actual status and development trends of the media market in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vývoji a aktuálním stavu mediálního trhu v České republice. Zabývá se typologií médií, rozdělením investic do médií, vlivu médií na společnost. V praktické části se zabývá zapojením internetu a nových médií do mediálního mixu a změně vlastnických struktur médií v ČR.
Abstract:
The thesis discusses the evolution and current state of the media market in the Czech Republic. It deals with the typology of the media division of investment into the media, the influence of media on society. The practical part deals with the involvement of the Internet and new media in the media mix and change the ownership structures of the media in the Czech Republic
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní