Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR – Bc. Zdeňka Hildová
Bc. Zdeňka Hildová
Diplomová práce
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Actual status and development trends of the media market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vývoji a aktuálním stavu mediálního trhu v České republice. Zabývá se typologií médií, rozdělením investic do médií, vlivu médií na společnost. V praktické části se zabývá zapojením internetu a nových médií do mediálního mixu a změně vlastnických struktur médií v ČR.Abstract:
The thesis discusses the evolution and current state of the media market in the Czech Republic. It deals with the typology of the media division of investment into the media, the influence of media on society. The practical part deals with the involvement of the Internet and new media in the media mix and change the ownership structures of the media in the Czech Republic
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fi7rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
Veronika Kociánová -
Vývojové trendy vlastnické struktury mediálního trhu v ČR
Jan Vajner -
Nové trendy v médiích České republiky
Dana Svobodová -
Spotřebitelské trendy v oblasti zdravých potravin v kontextu pandemie
Anna Hronová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Pavel Vondrášek -
Komentovaný překlad – nové trendy letecké dopravy v médiích
Alibek Sultanmuratov -
Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR
Jiří Jasenský