La strategie des produits de la marque Chanel – Lenka Zechmeisterová
Lenka Zechmeisterová
Bachelor's thesis
La strategie des produits de la marque Chanel
Product strategy of the mark Chanel
Abstract:
The theme of this work is the company Chanel. The first part focuses on the history and describes the life of founder Gabrielle Chanel and her followers - Wertheimers brothers and Karl Lagerfeld. The second part includes the theory of product strategy, described as an instrument for presentation and sale of products. This theory is applied to illustrate the brand Chanel. The third part includes an …viacAbstract:
Tématem této práce je značka Chanel. První část se zaměřuje na historii firmy a popisuje život zakladatelky Gabrielle Chanel a jejích následovníků - bratrů Wertheimerových a Karla Lagerfelda. Druhá část zahrnuje teorii produktové strategie, popisované jako nástroj prezentace a prodeje výrobků. Tato teorie je současně aplikována na značku Chanel. Třetí část obsahuje analýzu výrobků nabízených značkou …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Michel Viland
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Komparace produktů pojištění zvířat a výběr optimálního produktu
Monika Michálková -
Improving the Process of Launching New Products
Sathish Kumar Selvaraj -
Komparace produktů cestovního pojištění a výběr optimálního produktu
Radana Zámečníková -
Komparace produktů pojištění domácnosti a vícekriteriální výběr pojistného produktu
Kristýna Pechová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou firmu
Radim Kvirenc
Názov
Vložil
Vložené
Práva