Předškolní vzdělávání romských dětí jako nástroj jejich integrace – Bc. Jitka JURNÍKOVÁ
Bc. Jitka JURNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Předškolní vzdělávání romských dětí jako nástroj jejich integrace
Pre-school Education of Roma Children as an Instrument of Integration
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá předškolním vzděláváním Romů. Dobré vzdělání je považováno za základ integrace a možnost vymanit se z chudoby. V teoretické části je krátce popsána historie Romů, následuje jejich charakteristika a současné problémy, které souvisí také s jejich sociálním vyloučením. Důraz je kladen na význam předškolního vzdělávání pro život dítěte obecně a na specifika vzdělávání Romů. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with preschool education of Roma.Good education is considered the basis of integration and escape from poverty. Theoretical part of thesis addresses briefly history of Roma, their characteristics and major problems that are associated with social exclusion. The emphasis is on value of preschool education for child and on specifics of Roma education. Practical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Accessible from:: 26. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURNÍKOVÁ, Jitka. Předškolní vzdělávání romských dětí jako nástroj jejich integrace. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - social work
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Integrace romských dětí do škol v sociálně vyloučených lokalitách Ústeckého kraje
Veronika Lejsková -
Analýza příčin školního neúspěchu romských žáků ze sociálně vyloučené lokality Předlice
Jaroslav KŘÍŽ -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Integrace žáků se sociálním znevýhodněním na základních školách
Karolína Součková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights