Specifika edukace ve vojenské urgentní medicíně – Tomáš GRÖGER
Tomáš GRÖGER
Bakalářská práce
Specifika edukace ve vojenské urgentní medicíně
Specifics of education in military emergency medicine
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá vojenským zdravotnictvím a školstvím z historického hlediska až po současnost a dále specifickou problematikou edukace ve vojenské urgentní medicíně. Věnuje se rozdílům výuky základní první pomoci v civilním sektoru oproti výuce základní první pomoci situované do bojových podmínek. Dále se věnuje nástavbovému kurzu Combat Life Saver (CLS), který je nejvyšším …víceAbstract:
The theoretical part of the Bachelor´s degree thesis deals with military health care and education from the historical point of view till present and furthermore with specified problems of education in military emergency medicine. The work is focused on the differences between teaching the basic first aid in the civilian field and teaching the basic first aid situated in combat conditions. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
20312
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRÖGER, Tomáš. Specifika edukace ve vojenské urgentní medicíně. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Všeobecná sestra
Práce na příbuzné téma
-
Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce v oboru vzdělání modelářství a návrhářství oděvů a předmětu technologie výroby oděvů
Vlasta Kubincová -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Náměty a modely pro výuku a popularizaci techniky v základní škole
Hana KUBALOVÁ -
Tvorba metodických postupů při výuce na středních zdravotnických školách v předmětu somatologie, zaměřené na oblast lymfologie.
Taťána ULČÁKOVÁ -
Příprava výuky zdravotnických předmětů na střední škole
Lucie Frantová -
Poranění ostrým předmětem u zdravotnických pracovníků
Monika Trojanova -
Inovativní metody ve výuce zdravotnických záchranářů
Viktorie SASOVÁ -
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ