UVÁDĚNÍ ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ DO PRAXE – Iva OTIPKOVÁ
Iva OTIPKOVÁ
Bakalářská práce
UVÁDĚNÍ ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ DO PRAXE
Putting new teachers into practice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku uvádění začínajících učitelů v MŠ, popisuje uvádění pracovníků na pracoviště, a to i z pohledu učitelské profese. V této souvislosti objasňuje pojmy uvádějící a začínající učitel, poukazuje na specifika výkonu učitele v podmínkách předškolního vzdělávání. Na základě výzkumného šetření pak popisuje, jak je prováděn proces uvádění začínajících učitelů a uvádí …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with issues of beginning teachers' introduction to Kindergartens, depicts the introduction of workers to their posts, also from the teaching profession's point of view. In this context, the thesis clarifies the concept of introducing teacher and beginning teacher, points to the specifics of teacher's performance in the conditions of preschool education. Based on a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Zveřejnit od: 27. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTIPKOVÁ, Iva. UVÁDĚNÍ ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ DO PRAXE. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika předškolního vzdělávání v školských vzdělávacích programech internátních mateřských škol
Kamila Rozehnalová -
Specifika hudebněvýchovného vzdělávání v předškolním a mladším školním věku
Marie Vichrová -
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Specifika vzdělávání dítěte předškolního věku s mutismem
Veronika MOŽUCHOVÁ -
Specifika heterogenních a homogenních skupin v mateřské škole
Nikola Šorfová -
Děti s poruchou autistického spektra a specifika jejich hry
Nikola BARNOVÁ -
Specifika vzdělávání předškolního dítěte s jedinečnou formou postižení
Marcela Komárková -
Specifika pedagogické práce s dítětem s diabetes v předškolním vzdělávání
Michala Čermáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva