Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh – Bc. Eva Sváčková, DiS.
Bc. Eva Sváčková, DiS.
Diplomová práce
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
The Project of Company Expansion into a Foreign Market
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na tvorbu projektu expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Teoretická část se věnovala získávání informací a poznatků z oblasti mezinárodního marketingu včetně forem vstupu na zahraniční trhy. Začátek praktické část byl věnován představení společnosti a jejího marketingového mixu následně došlo na analýzy současné situace. Na závěr práce byl vypracován projekt expanze …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the project of expansion the company to the international market. Theoretical part is aimed at gain theoretical information and development from the international marketing, including forms to enter to the international market. The begining of the Practical Part is considered to introduction of the company and its marketing mix. There was an analysis of the current bussiness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sváčková, Eva. Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Komplexní analýza externího prostředí ve fázi expanze podniku do zahraničí
Tomáš Hoskovec -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková